داشتن هاست و دامنه ای معتبر شما رو در راه اندازی و شروع یک کسب و کار موفق کمک خواهد کرد.

دامنه در واقع نامی است که وب سایت شما از طریق آن قابل شناسایی و دستیابی خواهد بود که از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است. نام سایت شما همان نام سایت و یا نام دل به خواهی است که شما برای سایت خود انتخاب کرده اید.پسوند نیز از سه بخش عمومی که شامل : پسوند عمومی(.com , .ir , .net , …) و پسوند اختصاصی(.edu , .gov , ….) میباشد که معمولاً ارگان های خاصی از آن ها استفاده میکنند و یا پسوند های ملی میباشند که بعد از نام سایت نوشته میشوند.

هاست نیز به زبان ساده فضایی است که اطلاعات شما(صفحات وب،فایل ها،عکس ها،…..) روی آن قرار میگیرند.هاست ها روی هارد دیسک هایی با فضای معین قرار دارند که شما میتوانید با پرداخت مبلغی این فضا را خریداری کنید و یا فضای هاست خود را افزایش دهید تا بتوانید فایل ها و عکس های بیشتری روی وب سایت خود داشته باشد.

ما در آروین در مرحله اول برای شما هاست و دامنه ای که از نظر سئو مورد تایید باشد تهیه میکنیم.در این صورت شما هرگز نگرانی بابت رتبه سایت خود نخواهید داشت و همچنین هاست و دامنه که تیم آروین برای شما تهیه میکنند از نظر امنیت و خدمات قابل اتکا خواهد بود و در این صورت نیز نگرانی از بابت امنیت وب سایت خود نخواهید داشت.